TOTAL BODY WORKOUT

Is een 2 in 1 workout bestaande uit een conditioneel gedeelte met een step en een verstevigend gedeelte( buik, billen,armen....) op de grond. Toegankelijke les voor iedereen.

 

DANCE WORKOUT

Is een intensieve workout op "Up To Date" muziek. Wekelijks wordt een nieuwe choreo  opgebouwd. Instaplkare les voor iedereen die graag danst.

PILOXING

Is een conceptles waar je de voordelen van Pilates met de power en kracht van Box combineert met gemakkelijke Dance Moves die de beleving compleet maken. Toegankelijke les voor iedereen.

BBB XCO/KETTLEBELL

Is een anderhalf durende spierverstevigende les opgebouwd uit 2 delen: een rechtstaand deel met Xco en Kettlebell gevolgd door een deel op de mat met materiaalgebruik(elastiband, barre, pilatesring...) een les uit de comfortzone omwille van het anderhalve uur maar toch voor iedereen toegankelijk.

4 BLOCKS TO STAY IN SHAPE

Is in hoofdzaak(met uitzondering van het 1stekwartier) een spierverstevigende les bestaande uit 4 blokken van 1 kwartier: blok 1=conditie oefeningen, blok 2= versteviging benen/billen, blok 3= versteviging buik, blok 4= versteviging armen. Toegankelijke les voor iedereen.

PILATES

Is een Body en Mind les gebaseerd op de oefenmethode op de oefenmethode van Joseph Pilates. De oefeningen zijn zacht  van aard en hebben een diepgaande werking(sterke rug, platte buik en langere spieren)De ademhaling speelt een belangrijke rol in de uitvoering van de oefeningen. Toegankelijke les voor iedereen.

ZUMBA

Is een combinatie van fitness-en dansbewegingen op wereld-en latinomuziek zoals Salsa, Merengue, Cumbia, Reggaeton, Hip Hop...De choreografe is eenvoudig en de les is geschikt voor iedereen die graag danst en uit de bol gaat op swingende muziek. Freestyle les.

PUMP YOUR BODY

Is een les die ontwikkeld is om de kracht en het uithoudingsvermogen in de grote spiergroepen te verbeteren. Deze 60 min. durende workout daagt deze spiergroepen uit door krachtoefeningn zoals squats, lifts,presses....een les op krachtige muziek voor dames en heren!

POWERBASE EQUIPMENT

Is een dynamische evenwichtstraining met veel materiaal die ervoor zorgt dat de core stevig wordt aangepakt en waarbij de grote spiergroepen volledig in werking zijn. Zeer goede spierversversrerkende les voor iedereen toegankelijk. In de voormiddag is dit een anderhalf durrende workout.

3 BLOCKS( FATBURNER/ABS/BUTT)

Is een les opgebouwd uit 3 delen: 20 min conditie-oefeningen, 20 min buikspieroefeningen en 20 min bilspieroefeningen. Zeer toegankelijke les voor iedereen.

VINYASA FLOW YOGA

Is een krachtige les bestaande uit verschillende yogahoudingen om lichaam en geest te versterken. Vinyasa betekent verbinding van beweging en ademhaling. Door die verbinding ontstaat er een natuurlij ritme(flow)  waarinhoudingen elkaar in een redelijk tempo opvolgen. Deze les is een aanrader om je geest tot rust te brengen, je kracht, uithoudingsvermogen en flexibiliteit te vergroten alsook je stesslevel te verlagen.

 

PILOXING/STRENTGH

Is en les opgebouwd uit 2 delen nl. halfuur Piloxing( beschrijving zie hierboven) en half uur spierverstevigende oefeningen.

INDOOR CYCLING LEVEL UP

Is een cyclingles waarbij het accent vooral ligt op klimmen. Ideale les voor dames en heren die gewoon zijn om buiten te fietsen maar op zich ook toegankelijk voor iedereen daar je jouw weerstand kunt aanpassen aan jouw niveau.

INDOOR CYCLING LEVEL ON

Is een Interval cyclingles met afwissend snel fietsen(conditie) en klimmen(kracht). Toegankelijke les voor iedereen(dames en heren)

FAMILYSPINNING

Is een ideale les om de opgenomen calorietjes van de zaterdagavond er terug af te trainen. Toegankelijke les voor iedereen met een afwisseling van klimmen en snel fietsen. Bovendien kun je als powerzonelid een familielid meebrengen aan verminderde prijs.

BOX ARENA

Deze les is een variant op de Piloxingles; veel boxbewegingen en kickx( te vgl met de vroegere taebo) De pilates stand oefeningen en dancemoves vallen hier weg. Deze les is vooral gericht op conditie en toegankelijk voor iedereen.

INTERVAL/BURNER/ABS

Deze les is opgedeeld in 2 delen: Naar keuze doe je een half uur Spinning of een half uur fatburneroefeningen onder begeleiding. Op het halve uur krijgt iedereen nog een stevige portie buikspieroefeningen. Deze les is toegankelijk voor iedereen.